Szihalmi Tanulmányi Alaprendszer

Elektronikus napló

Kedves Szülők!

Gyermekük tanulmányi előmenetele immár elektronikusan is elérhető a központilag bevezetett KRÉTA Ellenőrző segítségével. Így folyamatosan, naprakészen láthatóvá válik gyermekük iskolai teljesítménye. Okostelefonra vagy tabletre a képen látható logóval megjelölt “Kréta” applikációt kell az eszközre telepíteni, amely egyaránt elérhető az androidos Play Áruházból és az iOS-es App Store-ból is. A tanuló – iskolánktól korábban már megkapott – azonosítójának és jelszavának beírása után intézményünk a 001-es kód kiválasztásával érhető el. Amennyiben a tanuló osztályzatot kap, az alkalmazás kb. 5 perc múlva értesítést küld a szülőnek.

Asztali számítógépen vagy laptopon az alábbi link használatos: https://klik031593001.e-kreta.hu

Az e-Ügyintézés lehetőségének elérése gondviselő/szülő részére az alábbiak szerint történik:

1. Tanulói jogviszonnyal rendelkező gyermek gondviselői/szülői a KRÉTA Ellenőrzőben érik el az e-Ügyintézés modult. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az e-Ügyintézés felülete csak böngészőprogramból megnyitott KRÉTA Ellenőrzőből érhető el, mobilapplikációból nem!

2. Tanulói jogviszonnyal még nem rendelkező gyermek (pl.: beiratkozó) gondviselői/szülői a https://eugyintezes.e-kreta.hu/ címen található e-Ügyintézési felület jobb felső sarkában lévő ”Bejelentkezés” gombra kattintva érhetik el a modult.
Az ”Új ideiglenes felhasználó” funkciót kiválasztva hozhatnak létre ideiglenes belépési jogosultságot. A regisztráció során meg kell adni a nevet (családnév és keresztnév), az e-mail-címet, a belépéshez választott felhasználónevet és a választott jelszót (a jelszónak minimum 6 karaktert, legalább 1 db nagy betűt A-tól Z-ig és legalább 1 db számjegyet 0-tól 9-ig kell tartalmaznia!).

3. Tanulói jogviszonnyal már nem rendelkező tanulók (pl.: bizonyítványmásodlat-igényléshez) a https://eugyintezes.e-kreta.hu/ címen található e-Ügyintézési felület jobb felső sarkában lévő ”Bejelentkezés” gombra kattintva érhetik el a modult.
Az ”Új ideiglenes felhasználó” funkciót kiválasztva hozhatnak létre ideiglenes belépési jogosultságot. A regisztráció során meg kell adni a nevet (családnév és keresztnév), az e-mail-címet, a belépéshez választott felhasználónevet és a választott jelszót (a jelszónak minimum 6 karaktert, legalább 1 db nagy betűt A-tól Z-ig és legalább 1 db számjegyet 0-tól 9-ig kell tartalmaznia!).

Scroll to Top